Andere onderwerpen


Bezorging

Hoe geef ik mijn bezorgklacht door?

Is uw krant te laat, niet of niet goed bezorgd? Geef uw bezorgklacht gemakkelijk hier aan ons door. Wilt u liever uw vraag, opmerking of klacht telefonisch doorgeven, neem dan contact op met onze Klantenservice via 088 - 824 8242 (lokaal tarief). Onze excuses voor het niet correct bezorgen van uw dagblad.
 

Bezorgtijden: Maandag t/m vrijdag voor 07:00 uur en zaterdag voor 08:00 uur. Uw ervaring helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. Meld daarom altijd uw bezorgklacht, hierop ondernemen wij dan actie.
 

Na het registreren van uw bezorgklacht wordt deze automatisch doorgegeven aan onze bezorgorganisatie. Op de looplijst van de bezorger komt een melding van uw klacht. Dit is in de meeste gevallen voldoende om de bezorging weer volgens afspraak te laten verlopen.
 

De krant van vandaag kunt u online lezen via De Telegraaf App op uw mobiel of tablet. Of via de computer of laptop. Ga hiervoor naar digitalekrant.telegraaf.nl en klik op 'Lees'. 

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?

Na het registreren van uw bezorgklacht wordt deze automatisch doorgegeven aan onze bezorgorganisatie. Op de looplijst van de bezorger komt een melding van uw klacht. Dit is in de meeste gevallen voldoende om de bezorging weer volgens afspraak te laten verlopen.