Andere onderwerpen


Vragen over mijn abonnement

Hieronder vindt u veelgestelde vragen over uw abonnement.

Ik heb een aanmaning ontvangen van Plaggemars Incasso

Wanneer wij uw betaling van een factuur na het verzenden van onze betalingsherinneringen nog steeds niet hebben ontvangen, dragen wij de invordering over aan Plaggemars Incasso te Baarn.

Vanaf dat moment hebben wij geen zicht meer op het invorderingsproces en kunnen wij uw vragen hierover niet meer rechtstreeks beantwoorden.

Wilt u derhalve reageren n.a.v. een door ons incassobureau gezonden aanmaning, klik dan op Plaggemars Incasso en u kunt direct uw vraag stellen of opmerking plaatsen, waarna een van haar medewerkers u z.s.m. van een inhoudelijke reactie zal voorzien.

Let op! Vermeld bij uw reactie of betaling altijd het dossiernummer van Plaggemars Incasso.

Plaggemars Incasso
Postbus 201
3740 AE Baarn

Is er een abonnementsvorm waarmee ik alleen de "PREMIUM" artikelen kan lezen?

Met het PREMIUM-abonnement heeft u onbeperkte digitale toegang tot de PREMIUM-artikelen in De Telegraaf app en op www.telegraaf.nl Klik hier om onze abonnementen te bekijken.

Met welke abonnementen heb ik toegang tot de PREMIUM-artikelen?

De abonnementsvormen “Digitaal”, "Zaterdag-Combiabonnement" en "Maandag t/m Zaterdag-Combiabonnement" geven volledige toegang tot alle PREMIUM-artikelen.

Meer ...